Aankondiging klanttevredenheidsonderzoek 2017

Met dit bericht informeren  wij u graag over het klanttevredenheidsonderzoek 2017. Onze contactpersonen ontvangen op 19 april 2017 een uitnodiging via e-mail om mee te doen aan het klanttevredenheidsonderzoek van RvIG.

Het onderzoek wordt door een onafhankelijk onderzoeksbureau uitgevoerd en mag anoniem worden ingevuld. RvIG hecht veel waarde aan wat u als gebruiker vindt van onze producten en diensten. Eens in de twee jaar houden wij daarom een tevredenheidsonderzoek.

Wij willen bijvoorbeeld van u weten:

  • Hoe tevreden bent u met onze dienstverlening?
  • Wat voor beeld heeft u van ons?
  • Hoe kunnen wij u nog meer van dienst zijn?

Uw input leidt tot verbetering van onze dienstverlening

 Het vorige onderzoek uit 2015 leverde  waardevolle input voor de verbetering  van onze dienstverlening en producten. RvIG is met uw input aan de slag gegaan. Lees hiervoor de samenvatting en de resultaten van het KTO 2015.

De  vooruitgang die we hebben geboekt met uw input uit het vorige onderzoek willen wij graag  voortzetten en uitbreiden. We waarderen het daarom als u tijd vrijmaakt voor het beantwoorden van de vragen en danken u alvast hartelijk voor uw medewerking.