Contact

Heb je vragen? Stel je vraag aan de Frontoffice RvIG.

Telefoon

088 900 1000 (lokaal tarief)

Vanuit het buitenland bel je naar: 00 31 88 900 1000.

De Frontoffice RvIG is bereikbaar van 08.30 uur tot 17.00 uur

E-mail

Je kunt ook een e-mail sturen.

Wie moet ik bellen: RvIG of NVVB?

Werk je bij een gemeente en twijfel je bij wie je moet zijn voor het stellen van een vraag? Bekijk dan de taakverdeling RvIG/NVVB. Dit overzicht geeft de takenverdeling weer van de Frontoffice RvIG en de Nederlandse Vereniging voor Burgerzaken (NVVB). Je ziet direct waar je met welke vraag terecht kunt.

Hoe meld ik een incident of systeemstoring?

Alle incidenten en systeemstoringen worden gemeld aan de Frontoffice via telefoonnummer 088 900 1000

Meld buiten kantooruren van 17.00 tot 08.30 uur en in de weekenden alleen prioriteit 1 incidenten en systeemstoringen aan GBA-V, GBA-berichtendienst, BV BSN en VR. Het gaat dan om incidenten waarbij de onbeschikbaarheid van het systeem grote hinder veroorzaakt op landelijk en regionaal niveau. Alle andere meldingen kun je de eerst volgende werkdag doorgeven aan de Frontoffice vanaf 08.30 uur.

Centraal Meldpunt Identiteitsfraude

Als je vermoedt dat je slachtoffer van identiteitsfraude bent, dan kun je ons dit met een ingevuld formulier laten weten.

Bekijk de pagina Centraal Meldpunt Identiteitsfraude (CMI) voor meer informatie.

Meldpunt Fouten in Overheidsregistraties

Om je goed van dienst te kunnen zijn, gebruiken veel overheidsorganisaties jouw gegevens. Het is dus belangrijk dat die gegevens kloppen. Zijn jouw gegevens niet juist en weet je niet waar je terecht kunt? Of komt de organisatie er zelf niet uit? Meld je dan bij het Meldpunt Fouten in Overheidsregistraties (MFO). Wij helpen je om fouten te herstellen.

Adres en directiesecretariaat

Turfmarkt 147
2511 DP Den Haag

Postbus 10451
2501 HL Den Haag

Heb je een vraag voor het directiesecretariaat van RvIG? Bel dan (070) 426 62 70. Dit telefoonnummer is niet bedoeld voor vakinhoudelijke vragen.