Heb je vragen? Stel je vraag aan RvIG.
Je vindt de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens (RvIG) in Rijkskantoor Beatrixpark in Den Haag.
Telefoon
RvIG is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 uur tot 17.00 uur.
088 900 1000 (lokaal tarief)
Vanuit het buitenland bel je naar: 00 31 88 900 1000.
Je kunt ook een e-mail sturen.
Hoe meld ik als gemeente of afnemer een systeemstoring?
Meld buiten kantooruren van 17.00 tot 08.30 uur en in de weekenden alleen prioriteit 1 incidenten en systeemstoringen aan GBA-V, GBA-berichtendienst, BV BSN en VR. Het gaat dan om incidenten waarbij de onbeschikbaarheid van het systeem grote hinder veroorzaakt op landelijk en regionaal niveau.
Het nummer voor gemeenten en afnemers voor meldingen buiten kantooruren : 088 - 9001000
Alle andere meldingen kun je de eerst volgende werkdag doorgeven aan de Frontoffice vanaf 08.30 uur. Deze incidenten en systeemstoringen worden gemeld aan de Frontoffice via telefoonnummer 088 900 1000.
RvIG of NVVB?
Wie moet ik bellen: RvIG of NVVB?
Werk je bij een gemeente en twijfel je bij wie je moet zijn voor het stellen van een vraag? Bekijk dan de taakverdeling RvIG/NVVB. Dit overzicht geeft de takenverdeling weer van de Frontoffice RvIG en de Nederlandse Vereniging voor Burgerzaken (NVVB). Je ziet direct waar je met welke vraag terecht kunt.
Heb je een vraag voor het directiesecretariaat van RvIG? Stuur dan een mail naar secretariaat@rvig.nl.