Wat moet ik doen als ik het volgende systeemsignaal ontvang op het RAAS-werkstation: 'Inklaren document niet ontvangen, neem contact op met de servicedesk van Identiteit en Diensten'.
Als dit systeemsignaal verschijnt op het RAAS-werkstation (Reisdocumenten aanvraag- en archiefstation), controleer het volgende:
Zijn de documenten van deze aanvragen wel fysiek aanwezig? Zo ja, controleer dan in het RAAS wat de status is:
- Voer het aanvraagnummer in.
- Controleer de status.
Is de status 'Document verzonden' probeer dan het document opnieuw in te klaren:
- Ga in het hoofdmenu naar 'Documenten' en kies 'Inklaren'.
- Vul het collonummer in en zet het bijbehorende vinkje aan onder de kolomkop 'Aanwezig' en 'Goed'.
Zijn de documenten niet fysiek binnengekomen, neem dan contact op met de servicedesk van Identiteit en Diensten, telefonisch op (023) 79 95 666 of per e-mail servicedesk@identiteitendiensten.nl.