Overslaan en naar de inhoud gaan

Meldpunt Fouten in Overheidsregistraties

Intro

Het Meldpunt Fouten in Overheidsregistraties (MFO) is onderdeel van de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens (RvIG). Het MFO helpt bedrijven en overheidsorganisaties bij het corrigeren van een fout in een overheidsregistratie.

We ondersteunen overheidsorganisaties ook met advies en coördinerende werkzaamheden. Zo werken we mee aan een nog betere kwaliteit van overheidsregistraties.

Wil je een melding doen als particulier, als bedrijf of ZZP'er?

Klik dan hier voor een van de formulieren op een andere pagina.

LET OP: Van donderdag 7 september 20.00 uur tot zondag 10 september 11.00 uur was er storing met de formulieren van het Meldpunt in Overheidsregistraties (MFO). Deze storing is inmiddels verholpen.  Heb je tijdens deze periode melding gedaan en hiervan nog geen ontvangstbevestiging gekregen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 088-9001000, zodat we kunnen nakijken of jouw melding wel door het MFO is ontvangen. Of maak opnieuw een melding via het meldingsformulier hieronder.

Vragen?

088 900 1000
Maandag - Vrijdag 08:30 - 17:00 uur

Nieuws

Scroll naar boven